Nejake produkty
Tento text nahraďte výstižným nadpisom
Aj z nadpisu na titulnej stránke by malo byť na prvý pohľad jasné, čím sa zaoberáte, aké služby alebo produkty ponúkate.
K tomu potrebujete relevantné kľúčové slová, teda také, ktoré Vaši zákazníci aj reálne vyhľadávajú. Aké ďalšie informácie by mala obsahovať titulná stránka úspešného e-shopu či webstránky? Nech sa páči, inšpirujte sa!
Zákazníkov okrem pútavého a používateľsky hodnotného obsahu získate aj responzívnym webdizajnom. Výhodou Vášho nového webu je, že dizajn si môžete upraviť podľa svojich predstáv a bude sa bez problémov zobrazovať aj na mobilných zariadeniach.
Pozrite, čo všetko dokážete aj bez grafika a programátora.
V prípade, že preferujete dizajn na mieru alebo dizajnovú úpravu, neváhajte nám Vašu predstavu zaslať na info@biznisweb.sk. Sme tu pre Vás a radi Vám pomôžeme vybudovať úspešný e-shop alebo webstránku ツ.
dalsi riadok
dalsi riadok 2
Najnovšie články

Koľko stojí vytvorenie e-shopu a webstránky?
Ako ušetriť pri tvorbe e-shopu a webovej stránky? Vyskúšajte hotové e-shopové riešenie na prenájom.

Hurá, vytvoril som e-shop… čo ďalej?
Vytvorením e-shopu to nekončí. Poradíme vám, ako priviesť do svojho internetového obchodu prvých návštevníkov a potenciálnych zákazníkov.

Ako na SEO pre webové stránky a e-shopy
SEO predstavuje komplex činností, vďaka ktorým sa na vyhľadávací dopyt zobrazí v rámci prirodzených výsledkov vyhľadávania odkaz na váš e-shop alebo webstránku.

Ako nájsť kľúčové slová, ktoré mi privedú zákazníkov?
Kde zistiť, ktoré slová, pojmy a slovné spojenia ľudia vyhľadávajú v súvislosti s mojimi produktami?

Ktorá platobná brána je najlepšia pre môj e-shop?
Vedeli ste, že viac ako 60 % objednávok e-shopov ostáva nedokončených práve v dôsledku nevhodnej ponuky platobných možností?